2017. július 4., kedd

Győr- Révfaluban az EYOF-láng Hugoo-val


Ma Győr - Révfaluban járt az Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál lángja. 

A lángot dr. Somogyi Tivadar és Fekete Dávid alpolgármester urak fogadták a Városháza előtti téren, innen autóval vitték a lángot a Kálóczy térre. 


A Kálóczy téren a Széchenyi István Egyetem és az Egyesített Egészségügyi és Szociális Intézmény képviseletében megjelentek fogadták a lángot. A Széchenyi István Egyetem Művészeti Karának hallgatói műsort adtak a láng érkezésének tiszteletére. Innen az egyetem hallgatói vitték tovább a lángot az alábbi útvonalon:

Széchenyi István Egyetem
Mobilis Interaktív Kiállítási Központ
Hédervári út
Árvízi Emlékmű
Szövetség utca
Báthory utca
Ady Endre utca

A lánggal, a Tulipános Általános Iskola tanulói futottak a Révfaluban található 
Sissi- Parkba.


A lángfutás néhány helyszínén jártam:


















 
 
 


                                                  Fotók: Csobay Dániel fotográfus